*

Sposób na róże. Tutorial Klaudi Szpunar.


Róże te wykonałam z papieru czerpanego, z pomocą wykrojnika Spellbinders Rose Creation.



Po wycięciu kwiatków lekko potuszowałam ich brzegi.

Następnie zwilżyłam z obu stron spryskując wodą.

Każdy z kwiatków złożyłam w sposób przedstawiony poniżej.
 Następnie lekko zgniotłam, chwyciłam okrągłymi szczypcami w środku i zawinęłam naokoło szczypiec.
(Są to szczypce do biżuterii, nie znam się na tworzeniu biżuterii, ale szczypce bardzo mi się przydają :)



Tak wyglądają wstępnie przygotowane kwiatki.

Jeszcze wilgotne delikatnie rozłożyłam i wysuszyłam.

Do wykonania różyczek stosowałam zwykle 4 gotowe kwiatki. Można tę liczbę zmienić, można zmienić wielkość użytych kwiatków, uzyskując w ten sposób różne efekty. W tym przykładzie użyłam dwóch mniejszych i dwóch o jeden rozmiar większych kwiatków.

Najpierw skleiłam pączek. Jeden z płatków zrolowałam na szczypcach, posmarowałam klejem i zwinęłam w rulonik.

Następnie rolowałam i oklejałam na pączku kolejne płatki, wybierając za każdym razem w miarę możliwości płatek przeciwległy.

Drugi kwiatek, takiej samej wielkości, posmarowałam klejem i nakleiłam na niego powstały pączek - pączek umieściłam w środku kwiatka i delikatnie zacisnęłam.


Gdy klej trochę wysechł, uformowałam dodatkowo płatki zewnętrznego kwiatka wywijając je delikatnie na zewnątrz.

W analogiczny sposób dokleiłam kolejny kwiatek, tym razem wybierając o rozmiar większy.


Ostatni z kwiatków (miał rozmiar taki, jak poprzedni) najpierw lekko rozprostowałam (tylko wewnętrzną część) na miękkiej macie dłutkiem kulkowym, wywinęłam płatki, docisnęłam środek, aby się lekko zwinął.

Posmarowałam klejem i nakleiłam na spód róży. Gotowe :)






18 komentarzy:

  1. Klaudia - są cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. how they are beautiful!! thank you for the tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione po mistrzowsku! Wyglądają bardzo realistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,muszę kupić takie szczypce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna kartka, wspaniale rozyczki. Dziekuje za kurs! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Och! Klaudio! Zdjęcia nie oddają rzeczywistego wyglądu- jest po prostu zjawiskowa- wiem, mam ją przed sobą, aż żal posyłać dalej, jednak czekam na drugą ;)
    Pozdrawiam
    Ps. dziękuję za kurs- na pewno skorzystam, może i mnie w końcu uda się zrobić różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś moim guru kwiatkowym razem z Joasią (z Kartkowego Zacisza) - jesteście the best :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to mistrzostwo, podziwiam takie precyzyjne produkcje kwiatuszków. Wydaje mi sie żebym nie ogarnęła takich tworów więc nawet nie próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocny tutorial - róże są genialne


    Zapraszam do sklepu: http://pl.dawanda.com/shop/szafaartystyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your flowers. Can you kindly translate your tutorial in english

    OdpowiedzUsuń