*

Mediowe LO od Chanderelli. LO from Chanderella with Wycinanka's stencils.


Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla was LO z najnowszej kolekcji LATO NAD MORZEM.

Gdy tylko zobaczyłam te cudowności od razu rzuciły mi się w oczy maski i wiedziałam, że praca będzie mediowa.
Jako, że jestem wielbicielką białej bazy na niej właśnie powstał scrap.

Przez okrągłą maskę nałożyłam gąbeczką mgiełkę, potem przez maskę z kotwicami pastę modelującą, pochlapałam trochę czarnym tuszem, mgiełką i użyłam napisowego stempla.

Pod zdjęcie dołożyłam kilka warstw papieru śniadaniowego i innych papierów scrapowych.

Na papier w kropki dałam cieniutką warstwę pasty, którą nałożyłam przez maskę.

Ostatni element, kotwicę ze sklejki pomalowałam białą farbą i dodałam sznureczek.

Dodałam jeszcze kilka stempelków, napis Summer i to wszystko!







Pozdrawiam ciepło,

Chanderella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz